Veelgestelde Vragen (FAQ)
Heeft u vragen over reserveringen, betaling, transport of annuleringen? Vind hieronder de antwoorden op de meest gestelde vragen.
Reserveren kan eenvoudig via onze webshop. U voegt de gewenste artikelen toe aan uw winkelmandje en doorloopt het proces. U kunt ook contact met ons opnemen via telefoon of e-mail voor een reservering op maat of advies. De reservering is pas definitief na onze bevestiging per e-mail.
De volledige huurprijs dient betaald te worden op het moment van afhaling of levering. U kunt kiezen voor **contante betaling** of betaling met uw **bankapp**.
De **QR-code** die u hiervoor nodig heeft, vindt u eenvoudig terug op onze leveringsbon.
De transportkosten worden berekend op basis van de afstand. Momenteel rekenen wij **€ 0.60/km x4** (voor heen- en terugritten) met een minimum van **€ 23.60 (excl. BTW)**. Deze kosten worden toegevoegd aan uw bestelling indien u kiest voor levering.
U kunt kosteloos annuleren tot uiterlijk **7 dagen** voor de dag van levering of afhaling. Bij latere annuleringen wordt **50%** van de totale huursom in rekening gebracht. Zie onze
Algemene Voorwaarden voor meer details.
Ja, servies, borden en porselein dienen afgewassen te worden. Elektrische apparaten (frigo, percolator, etc.) dienen ook gereinigd te zijn. Het linnen mag niet gewassen worden, maar moet **droog** retour (zie hieronder voor meer info over linnen). Indien de goederen niet of onvoldoende gereinigd zijn, worden er extra kosten aangerekend.
U dient ons direct **telefonisch te contacteren** bij schade, verlies of diefstal. U bent als huurder aansprakelijk voor alle schade (buiten normale slijtage), verlies of diefstal vanaf het moment van ontvangst tot weder afgifte. De **nieuwwaarde** van beschadigde of verloren items wordt bij u in rekening gebracht, conform onze
Algemene Voorwaarden.
Controleer het materiaal onmiddellijk bij ontvangst. Meld defecten of manco's **direct telefonisch** aan Lemmens Verhuur Lanaken. Wij zullen proberen zo snel mogelijk een vervanging te regelen. Let op: het in gebruik nemen van de goederen heft alle recht op latere klachten dienaangaande op.
Ja, de plaats van levering dient **gelijkvloers**, goed toegankelijk en vrij van obstakels te zijn. Het terrein moet voldoende **verhard en berijdbaar** zijn voor zwaar verkeer voor het leveren en ophalen van goederen. Indien de levering niet aan de ingang of op een onbereikbare plek plaatsvindt, kunnen extra kosten in rekening gebracht worden.
Het linnen mag **niet gewassen** worden door de huurder, maar moet **volledig droog** retour om schimmel te voorkomen. Verstikt, sterk vervuild (bijv. vlekken van confetti of zelfklevers), of beschadigd linnen (bijv. brandgaten) wordt in rekening gebracht. Voor het verwijderen van kaarsenvet wordt een toeslag van € 10,00 (excl. BTW) per kleed aangerekend.
Wij proberen zo veel mogelijk rekening te houden met uw voorkeur en planning. De **exacte planning** wordt in de dagen voor uw evenement met u afgestemd en gecommuniceerd. Zorg ervoor dat u of een gemachtigde aanwezig is op het afgesproken tijdstip voor de in ontvangst name.
Er wordt een wachttijd van maximaal **15 minuten (1/4 uur)** voorzien. Indien u of uw gemachtigde niet aanwezig is na deze tijd, zijn wij genoodzaakt te vertrekken en worden **bijkomende wachttijd** en/of extra **transportkosten** aangerekend.
Niet gevonden wat u zocht?
Neem dan contact met ons op:
Telefoon: 0470/516673 of 089/717136